PROJECT A - Εγώ και οι άλλοι;

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ:

ΑΡΠΑΚΟΥΛΑΚΗ
ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΦΘΟΝΟΥ : Ναρκισσιστική ευαλωτότητα και φθόνος στη σύγχρονη κοινωνία
Αλαζονεία: Αιτίες και χαρακτηριστικά των αλαζονικών ανθρώπων
4 είδη ανθρώπων που πρέπει να απομακρύνετε από τη ζωή σας
12 τρόποι να εμποδίσετε τις επιδράσεις των τοξικών ανθρώπων στη ζωή σας
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Έντονες συναισθηματικές διακυμάνσεις
ΚΑΤΣΑΜΠΕΚΗΣ
Η κοινωνικοποίηση του παιδιού
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΜΝΗΝΟΣ
Τι είναι αυτό που μπορεί να κάνει έναν άνθρωπο να έχει συχνά συναισθηματικά «σκαμπανεβάσματα»;
Μελαγχολία. Σύμπτωμα της εφηβείας ή κατάθλιψη;
ΛΩΛΟΥ
ΜΠΑΤΣΗ
Οι συναισθηματικές μεταπτώσεις στους εφήβους
Συναισθηματικές εξάρσεις, κυκλοθυμία και η επαναστατικότητα της Εφηβείας
Αντιμετώπιση συναισθηματικών διαταραχών και αυτοκαταστροφικής συμπεριφοράς στους εφήβους
Why Are Teens So Moody?
ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ
Τοξικές Φιλίες ή Καλές Φιλίες ?
Why Fake Friends are Ruining You and How to End a Friendship
Fake friends: 5 things they do and what you can do about it
ΚΑΠΝΙΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Γιατί η κοινωνικοποίηση είναι μια συνεχής διαδικασία κοινωνικής μάθησης
Η ΔΟΜΗ ΚΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ
Τρόποι κοινωνικοποίησης - κοινωνικός έλεγχος
ΒΑΣΙΛΑΚΗ
Μεταπτώσεις διάθεσης, κυκλοθυμία.Αιτίες και τρόποι αντιμετώπισης της διπολικής διαταραχής.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Η βία στο σχολείο και η αντιμετώπιση της
Το παιδί με την κόκκινη γραμμή| The kid with the red line| Anti-bullying Short Film
STOP BULLYING! a short Film
ΑΓΑΠΗ
Γονείς και παιδιά μαζί στην εφηβεία
Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της γονικής αποξένωσης στα παιδιά με βάση τελευταίες έρευνες
Η διαδικασία της κοινωνικοποίησης του εφήβου
Πώς το coaching μπορεί να συνδράμει στις διαπροσωπικές σχέσεις των εφήβων και κατ΄ επέκταση στην ευρύτερη κοινωνικοποίησή τους.
Εφηβεία και Κοινωνικοποίηση
  












UNICEF: Convention on the Rights of the Child.
Top 10 Cartoons for Children’s Rights
THE BOX - A multi-award winning animated short film








































ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 
Είμαστε όλοι γεννημένοι ελεύθεροι και ίσοι σε όποιο τόπο κι αν βρισκόμαστε
Έχουμε δικαίωμα 
στο φαγητό, 
στη στέγη, 
στην εκπαίδευση, 
στο παιχνίδι, 
στην ελευθερία έκφρασης και σκέψης, 
στην πνευματική ιδιοκτησία, 
στην εργασία, 
στην κοινωνική ασφάλιση, 
στην ιδιωτική ζωή, 
στη δημοκρατία και σε ένα κόσμο δίκαιο και ελεύθερο

Μην κάνεις διακρίσεις
Όχι στη σκλαβιά
Όχι στα βασανιστήρια

ΚΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ;   Aylan Kurdi sad

ΤΕΣΤ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗΣ
I'm truly sorry (Stop Bullying)
___________________
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ/ΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
1. ΟΝΟΜΑ
2. ΕΠΙΘΕΤΟ
3. ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ
4. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (π.χ. ήρεμος/η, δυναμικός/ή, έξυπνος/η, γκρινιάρης/α, ευαίσθητος/η, με ενσυναίσθηση, ειλικρινής, αισιόδοξος/η, στοχαστικός/ή, πειραχτήρι, δύσπιστος/η, απρόσιτος/η, δραστήριος/α, ηγέτης/ιδα, ορθολογιστής/στρια, ανυπόμονος/η, μοναχικός/ή, ρεαλιστής/τρια, ντροπαλός/η, γενναιόδωρος/η, ψύχραιμος/η, νοικοκυρεμένος/η, δημιουργικός/ή, αναξιόπιστος/η, προσεκτικός/η, ανήσυχος/η, ματαιόδοξος/η, επιμελής, υπομονετικός/ή, γελαστός/ή, κατηφής, βαρετός/ή, καυχησιάρης/α, ψυχρός/ή, αθλητικός/ή, δεσποτικός/ή, ατάραχος/η, ευγενικός/ή, μυγιάγγιχτος/η, λογικός/ή, μοντέρνος/α, κλασικός/ή, άτρωτος/η)

ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ-ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΑΛΛΟΝ/ΑΛΛΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ


___________________
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
1. Τι ξέρεις για το μάθημα της ερευνητικής εργασίας στο Λύκειο;
2. Τι περιμένεις από το project με θέμα "Εγώ κι άλλοι";
3. Αγαπημένη σου ενασχόληση στον ελεύθερο χρόνο:
4. Θα ήθελες να ανήκεις στην Ομάδα Φωτογραφίας του σχολείου;
5. Θα ήθελες να συμμετέχεις σε θεατρικό δρώμενο;
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
7. Ποιο είδος μουσικής προτιμάς;
8. Έχεις μουσικές γνώσεις τέτοιες ώστε να μπορείς να συνθέσεις ένα δικό σου κομμάτι μουσικής;
9. Τι σου αρέσει στην τάξη σου:
10. Τι σε προβληματίζει ορισμένες φορές στην τάξη σου:
11. Τι σε προβληματίζει στην εποχή και στον κόσμο που ζεις;
12. Γράψε μια πρόταση ή μια ιδέα που σε εκφράζει:
13. Γράψε ένα γεγονός στη ζωή σου που ήταν πολύ σημαντικό για σένα:
14. Θα ήθελες το προηγούμενο γεγονός να το μοιραστείς με την ομάδα;
15. Ποιο είναι το επάγγελμα που θα ήθελες να κάνεις στο μέλλον; (Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου);
16. Ποια είναι τα πιθανά εμπόδια που εκτιμάς ότι θα συναντήσεις;
17. Πώς θα τελείωνες την φράση: Είμαι εγώ που ..................................
18. Από την άλλη μεριά έχεις κάποιο συλλογικό όνειρο ή σχέδιο ή πρόταση ή όραμα ή επιθυμία α) για την ομάδα αυτή του project β) για όλη την τάξη της Α' Λυκείου γ) για το σχολείο που φοιτάς;
19. Έχεις κάποιο συγκεκριμένο φόβο και τι είναι αυτό που σε κάνει να φοβάσαι;

 _____________


ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
1. Μιλάει ένας κάθε φορά
2. Ακούμε προσεκτικά αυτόν που μιλάει
3. Σεβόμαστε τη γνώμη των άλλων
4. Δεν κάνουμε κριτική στις απόψεις των άλλων
5. Δεν γελάμε όταν μιλάει ο άλλος
6. Συμμετοχή σε δραστηρίοτητες
7. Εχεμύθεια
8. Ευπρεπής συμπεριφορά
9. Τήρηση χρόνου
10. Διατηρεί ο καθένας το δικό του αρχείο
11. Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας θα παραχθεί υλικό και ίσως ένα τέχνημα προς παρουσίαση και διαμοιρασμό από την κάθε ομάδα
12. Διασταυρώνουμε τις πηγές πληροφόρησης
13. Σημειώνουμε οπωσδήποτε τη βιβλιογραφία