ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΑ (Γ' Επιλ.)

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015
_________________________________________________________________
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ 2014 (11/10 έως 17/10)
Η ώρα του κώδικα 2 (κύρια Σελίδα)

Μία πρώτη προσπάθεια προγραμματισμού
Προγραμματίζω
AppInventor
Μαθήματα Python
Python
_________________________________________________________________
Χριστουγεννιάτικη κάρτα από τη μαθήτρια: Αρπακουλάκη Σόφη
Χριστουγεννιάτικη κάρτα από τη μαθήτρια: Στυλιανοπούλου Σήλια
_________________________________________________________________

Δραστηριότητες στο Khanacademy 
www.codecademy stories/solve-problems
_________________________________________
Δραστηριότητα 5
Intro to Html (CSS) / Making webpages / Refreshing HTML Fundamentals (codecademy)
_____________________________________________________________
Δραστηριότητα 4
4.1 Γράψτε τον κατάλληλο κώδικα ώστε να εμφανιστεί η προπαίδεια.

4.2 Γράψτε τον κατάλληλο κώδικα ώστε να σας πληκτρολογεί έναν αριθμό ο χρήστης και να εμφανίζονται οι 4 πράξεις με δεύτερο νούμερο όποιο επιλέξετε εσείς και το ορίσετε ως μεταβλητή
______________________________________________________________
Δραστηριότητα 3
1) Χρησιμοποιώντας τον κώδικα Calculator τι μπορείτε να δημιουργήσετε;
Ο κώδικας που ακολουθεί εμφανίζει το πλήκτρο που πάτησε ο χρήστης
(μπορείτε να τον κάνετε copy-paste):

var keyPressed = function() {
    background(255, 255, 255);
    textSize(40);
    fill(255, 0, 0);
    // Display current key
    text(key, 100, 100);
   
    // Conditionally display based on string value
    if (key.toString() === '!') {
        text("I'm excited too!!", 100, 150);
    }
    // Or based on the numeric code - type * key to see
    if (key.code === 42) {
        text("You're a star!", 100, 150);
    }
};
________________________________________________________________
Δραστηριότητα 2
Εξερευνώντας τη βιβλιοθήκη (Library) ασχοληθείτε με το πεδίο που αφορά στα ενδιαφέροντά σας.
Για τα μαθηματικά σας εργαλεία Web:
Mathematical Calculator
Web 2.0 scientific calculator
Calculator.net: Free Online Calculators - Math, ...
Mathway | Math Problem Solver
________________________________________________________________
Δραστηριότητα 1
Σχεδιάζω (πρόσωπο)
Σχεδιάζω με χρώματα
Σχεδιάζω κάτι όμορφο
Animation
Εδώ γράψτε το πρόγραμμά σας
Συνδεθείτε με το κωδικό που σας έχει δοθεί στην ηλεκτρονική τάξη του Khanacademy και δημιουργείστε ένα κινούμενο σχέδιο.
Προτάσεις για να ασχοληθείτε με τα πεδία:
Games & Visualizations
_______________________________________________________________________________
 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ερωτηματολόγιο
Εργασία 1: Τρισδιάστατη αναπαράσταση του τύμβου Καστά στην Αμφίπολη [Video]
                    Ακρόπολη - εικονική περιήγηση

________________________________________________________________
VIDEO
- Τα μέρη του υπολογιστή (animation)
- Πώς χτίζεται ένας υπολογιστής
- Μαρίζα, μια 3D ταινία μικρού μήκους (2)
- Sintel (μια ταινία με open source) (free software)

- Ενα video για σχολιασμό
- A brain divided
- Παραδείγματα
_________________________________________________________
Μετάβαση στο Μάθημα 1ο

Προβολή: Κινούμενη εικόνα, Animation
Εργασία 1:
Προσπάθησε να φτιάξεις το δικό σου ψηφιακό flipbook

Προβολή: Πώς χτίζεται ένα pc,   Εισαγωγή μνήμης στη μητρική κάρτα
animation με απλό σχέδιο
Εργασία 2:
Φτιάξτε ένα animation με απλές γραμμές και σχήματα και με θέμα:
"εισαγωγή μνήμης στο μητρική κάρτα"
Ανοίξτε τη ζωγραφική των windows.
Ζωγραφίστε το πρώτο καρέ με τα απολύτως απαραίτητα σχήματα.
Αποθηκεύστε την εικόνα.
Δημιουργήστε διαφορετικά συνεχόμενα καρέ και αποθηκεύστε τα με διαφορετικά ονόματα.
Ανεβάστε (Upload) τις εικόνες που φτιάξατε στο gifmaker και δημιουργήστε το animation.
Επιλέξτε Create now.
Στη συνέχεια επιλέξτε Download GIF image now.
Στο όνομα του αρχείου προσθέστε το όνομά σου και στείλε το με mail.

Προβολή: AirPano
Εργασία 3:
Φτιάξτε ένα animation με φωτογραφίες για ένα τόπο ή μνημείο όπως η ακρόπολη:
Αποθηκεύστε εικόνες που θα βρείτε στο internet για τον τόπο που θα επιλέξετε να παρουσιάσετε.
με διαφορετικά ονόματα (με αρίθμηση).
Ανεβάστε τις εικόνες που φτιάξατε στο gifmaker και δημιουργήστε το animation.

ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ANIMATION http://gifmaker.me/ και GIMP
___________________________________________________________

ΠΗΓΕΣ και ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- Δημιουργία gmail λογαριασμού Παρουσίαση
- SumoPaint
- Ελληνικά tutorials
- edututorials
Εργαλεία ελεύθερου λογισμμικού
- Κωδικοποίηση εικόνας
- Κωδικοποίηση έγχρωμης εικόνας
_____________________________________________________________

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014
_____________________________________________________________
Καθήστε ως ομάδες στις θέσεις εργασίες που σας έχω ορίσει.
Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο (ξεχωριστά το κάθε μέλος ομάδας)
_____________________________________________________________
PC -   Ομάδες
PC1:  Σοφία -  Κώστας Απ.
PC2:  Θάνος - Ζήσης
PC3:  
PC4:  Λένια - Χριστίνα
PC5:  Φωτεινή- Αλεξάντερ
PC6:  Θέμις - Λένια Μυλωνά - Δανάη.
PC7:  
PC8:  Παναγιώτης - Μαριάννα
PC9:  Βίκτωρ - Μελίνα
PC10:  Χαντάτ - Θοδωρής -
PC11:  Βασίλης - Κώστας Ζ

ΜΑΡΤΙΟΣ 2014
ΘΕΜΑΤΑ
1) Δημιουργία Blog
Blogspot
WordPress
Blog.com
OverBlog
Καθοδήγηση
How to Start
Videos
Top10 Blog

2) Μάθημα "Επεξεργασία εικόνας" Pilxr (Διανυσματικές εικόνες, για χρήση: φωτογραφίες τοπίων)
3) Μάθημα "Αφίσα"Παρουσίαση Sumopaint
4) Μάθημα "Ηχος"
5) ΕΝΑ QUIZ για την εξέλιξη των υπολογιστών
6) Δημιουργήστε Google Forms όπως αυτό της σύντομης παρουσίασης video turorial By linda
Οδηγίες (tutorial): in 8 steps, by google(47'), , Οδηγίες no1, Οδηγίες no2, video tutorial, video tutorial, video tutorial
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Ένα πολύ ωραίο παράδειγμα
Animation
The Bug - Ένα ελληνικό μικρού μήκους animation για την διαφορετικότητα
Video 2'', Παράδειγμα 1


Για ένα μικρό διάλειμμα:
1)
2)
3)

Δοκίμασε να διαβάσεις κι αυτό....

Σνφμύωα με μαι έυρενα σοτ Πμανιπσητετο τυο Κμτρπιαιζ, δνε πεαιζι ρλόομε τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμαμρά μσέα σε μαί λξηέ, αεκρί τοπώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενιαί σητ στωσή θσέη.Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς κια να μροπετίε να τςι δαβαιάεστε χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοαςδνε δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξηέ αλλά τνη λξηέ σνα σνύλοο.Ατίπτσυεο ε;
______________________________________________________________
Video 5'', Παράδειγμα 2

_________________________________________________________
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014
- Μετάβαση στο Μάθημα 2ο
- Μετάβαση στο Μάθημα 3ο  (http://el.wikipedia.org/wiki)
Εργασία 3η
1) Στο αρχείο Power Point με το όνομα Gaming (που θα σας δοθεί) προσθέστε συνδέσεις ώστε κάθε τίτλος (στη δεύτερη διαφάνεια)  να οδηγεί στη αντίστοιχη διαφάνεια, στο ίδιο αρχείο.
2) Κάντε copy το βελάκι (θα το βρείτε στην τελευταία διαφάνεια) σε κάθε διαφάνεια (από την 3η και μετά), και συνδέστε το με <Υπερσύνδεση> που να οδηγεί στη δεύτερη διαφάνεια που περιέχει τους τίτλους.
3) Μπορείτε να προσθέσετε εφέ κίνησης και ήχο.

Μερικές ακόμη οδηγίες (Power Point):
1) Για να προσθέσετε κίνηση στις διαφάνειες και στους τίτλους, επιλέξτε από το menu:
- Προβολή παρουσίασης
και στη συνέχεια
- Συνδυασμοί κίνησης ή
- Προσαρμογή κίνησης ή
- Τρόποι εναλλαγής διαφάνειας.
Δουλέψτε πάνω στις επιλογές, δοκιμάστε τις και κατόπιν επιλέξτε αυτήν που θεωρείται πιο κατάλληλη.
2) Για να προσθέσετε χρώμα στις διαφάνειες, επιλέξτε από το menu:
- Μορφή
και στη συνέχεια
- Φόντο Διαφάνειας και
- Γέμισμα Φόντου και
πατήστε πάνω στο κουμπί ανάδυσης menu (κουμπάκι με τρίγωνο) για να εμφανιστεί η επιλογή
- Εφέ γεμίσματος
Δουλέψτε πάνω στις επιλογές, δοκιμάστε τις και κατόπιν επιλέξτε αυτήν που θεωρείται πιο κατάλληλη.
Συμβουλή: Σε κάθε επιλογή που θέλετε να αναιρέσετε πατήστε undo.
___________________________________________________________________

______________________________________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
1) Educartoon Πληροφορίες

2) Αντιρατσιστικό video
Σας ενημερώνουμε ότι το πιλοτικό πρόγραμμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Δημοκρατία σε Δράση », το οποίο υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο της Ευρώπης έχει ανακοινώσει έναν διαγωνισμό κόμικ σχετικά με τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο , ανοικτό για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. (http://www.coe.int/t/dg4/education/pestalozzi/home/default_en.asp)

3) Η ώρα του κώδικα 2
________________________________________________

Η τεχνολογία του μέλλοντος
Google WorldBrain
Πολυμέσα
Συμπληρωματικό μάθημα
________________________________________________________
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ANIMATION 
- Ρατσισμός και διαφορετικότητα (*)
- Ο άνθρωπος και ο στόχος (**)
Συνοδευτικές πληροφορίες
(*)
Annimation με πλαστελίνη από τη μαθήτρια Εμμανουέλα Μπρουν και Μελίνα Δάρρα, με θέμα "Ρατσιμός και Διαφορετικότητα".
Συμμετείχε
- στις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις 2012 του Γενικού Λυκείου Βουλιαγμένης,
- στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Φωτοαφήγησης και Ταινιών "Πες το με εικόνες 2012" από το οποίο απέσπασε 3 διακρίσεις και
- θα συμμετέχει στις εκδηλώσεις στην "Τεχνόπολις" στο Γκάζι στις 23 Ιουνίου 2012 που διοργανώνει η Ύπατη Αρμοστεία.
(**)
Annimation με πλαστελίνη από τη μαθήτρια Εμμανουέλα Μπρουν
Συμμετείχε
- Πολιτιστικές Εκδηλώσεις 2013 του Γενικού Λυκείου Βουλιαγμένης,
- στο 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Φωτοαφήγησης και Ταινιών "Πες το με εικόνες 2013" από το οποίο απέσπασε 2 διακρίσεις