______________________________________________________________
Για την ιστοσελίδα του ΓΕΛ Βουλιαγμένης πατήστε εδώ
ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΕΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΠΣΔ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ. (ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΑΜ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ)
ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ (ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ USERNAME ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ)
_____________________________________________________________________________
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΨΗΦΙΑΚΑ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΟΗΣ
Ο ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (DOWNLOAD)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ Η-ΤΑΞΗ (E-CLASS)
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΨΗΦΙΑΚΑ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΟΗΣ
Ο ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (DOWNLOAD)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ Η-ΤΑΞΗ (E-CLASS)
_______________________________________________________________________________
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ
ΣΤΟΙΒΑ (LIFO) - ΟΥΡΑ (FIFO)
________________________________________________________________
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παρουσιάσεις για το 1ο κεφάλαιο:
Σημείωση: Οι σύνδεσμοι οδηγούν στον αξιόλογο ιστοχώρο του συναδέλφου Ιωάννη Σαρυμπαλίδη που έχει τα πνευματικά δικαιώματα.
1η Διδακτική ώρα
Τι είναι Πρόβλημα;
Επίλυση Προβλήματος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Παρουσιάσεις για το 1ο κεφάλαιο:
Σημείωση: Οι σύνδεσμοι οδηγούν στον αξιόλογο ιστοχώρο του συναδέλφου Ιωάννη Σαρυμπαλίδη που έχει τα πνευματικά δικαιώματα.
1η Διδακτική ώρα
Τι είναι Πρόβλημα;
Επίλυση Προβλήματος.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (WWF)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1
_____________________________________________
2η Διδακτική ώρα
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2
Παρουσίαση για τη θεωρία των πρώτων ενοτήτων του κεφαλαίου 2
Κατηγορίες ΠροβλημάτωνΤι είναι αλγόριθμος;
Εντολές που δίνει ο Δημιουργός Αλγορίθμου στον Υπολογιστή:
Πες "Δώσε την τιμή του προϊόντος"
για να πει ο Υπολογιστής στο Χρήστη ένα μήνυμα
(δηλαδή αυτό που έχει γράψει μέσα στα εισαγωγικά).
Προσοχή: Αν το μήνυμα που βρίσκεται στα εισαγωγικά είναι λάθος, ο Υπολογιστής θα πει αυτό το λάθος στο Χρήστη.
Πάρε Α
για να πάρει ο Υπολογιστής έναν αριθμό από το Χρήστη και να το βάλει στο κουτάκι με όνομα Α.
Υπολόγισε Α- Β και βάλε στο κουτάκι Γ
για να βάλει στο κουτάκι με όνομα Γ το αποτέλεσμα του υπολογισμού Α-Β.
Κάθε φορά που ο Υπολογιστής πρέπει να ζητήσει αριθμό από το Χρήστη πρέπει να προηγείται ένα μήνυμα (εντολή Πες).
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2
_____________________________________________________________________________
3η Διδακτική ώρα
ΔΙΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κατεβάστε το Διερμηνευτή Γλώσσας από εδώ. Για άλλα εργαλεία σαν το διερμηνευτή γλώσσας. πατήστε εδώ.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3
________________________________________________________________
1)
Αλγόριθμος Όζον1
Διάβασε τ
Αν τ > 250 και τ ≤ 300 τότε
Εκτύπωσε 'Προειδοποίηση'
αλλιώς_αν τ > 300 και τ ≤ 500 τότε
πο ← τ - 300
Εκτύπωσε 'Μέτρα Α', πο
αλλιώς_αν τ > 500 τότε
πο ← τ - 300
Εκτύπωσε 'Μέτρα Β', πο
Τέλος_αν
Τέλος Όζον1
2)
Αλγόριθμος Όζον2
Διάβασε τ
Αν τ > 500 τότε
πο ← τ - 300
Εκτύπωσε 'Μέτρα Β', πο
αλλιώς_αν τ > 300 τότε
πο ← τ - 300
Εκτύπωσε 'Μέτρα A', πο
αλλιώς_αν τ > 250 τότε
Εκτύπωσε 'Προειδοποίηση'
Τέλος_αν
Τέλος Όζον2
3)
Αλγόριθμος Όζον
Διάβασε τ
Αν τ > 0 τότε
Αν τ > 250 και τ ≤ 300 τότε
Εκτύπωσε 'Προειδοποίηση'
αλλιώς_αν τ > 300 και τ ≤ 500 τότε
πο ← τ - 300
Εκτύπωσε 'Μέτρα Α ', πο
αλλιώς_αν τ > 500 τότε
πο ← τ - 300
Εκτύπωσε 'Μέτρα Β ', πο
αλλιώς
Εκτύπωσε 'Φυσιολογικές τιμές'
Τέλος_αν
αλλιώς
Εκτύπωσε 'Μη αποδεκτή τιμή'
Τέλος_αν
Τέλος Όζον
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ 2014 (11/10 έως 17/10)
Η ώρα του κώδικα 2 (κύρια Σελίδα)
Μία πρώτη προσπάθεια προγραμματισμού
Προγραμματίζω
__________________________________________________________________
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Επιστήμη των Υπολογιστών.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ο
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2ο
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Επιστήμη των Υπολογιστών.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ο
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2ο
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ