PROJECT A - Facebook (2013 - 2014)

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014

ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ:
Project Facebook (Ερευνητική Εργασία)

ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ"
ΟΜΑΔΑ 2: Θεοδοσόπουλος (Γ), Συλαίου (Σ), Χ''νικολάκη (ΗΥ), Δευτερίγος
FACEBOOK - Παρουσίαση
ΟΜΑΔΑ 1: Δελαγραμμάτικας (Σ), Χατζάτογλου (Γ), Μήτρου (ΗΥ), Ζοφώλη
FACEBOOK - CyberBullying
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ (Αίτια και αποτελέσματα)
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ CyberBullying
ΟΜΑΔΑ 4: Κωνστάντες (Σ), Τσενόγλου (Γ), Μυλωνάς (ΗΥ), Τσουρουφλής
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ COMIC
ΟΜΑΔΑ 3: Παλόγλου (Σ), Κολοκούρη (Γ), Παπαθεολόγου (ΗΥ),Οικονομίδης,
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - FACEBOOK

_________________________________________________________
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΛΟΓΟΚΛΟΠΗ - PLAGIARISM (DON'T DO IT)
http://schoolprojectguide.weebly.com/
http://www.cyberkid.gov.gr/
http://www.slideshare.net/kevopoylos/ss-26828676
http://e-crime.gr/301.pdf
http://www.nomika-epilekta.gr/arthra/koinonika-arthra/ilektroniko-egklima-pornografia-anilikon-kai-diokseis
http://www.lykeio-kontariotissas.gr/project/index.php/en/2012-11-17-17-16-17/388-2013-02-22-16-42-49
http://www.zougla.gr/sexuality/article/poso-seksoualika-energi-ine-i-efivi-simera
http://www.iatropedia.gr/articles/read/5160
http://www.vima-asklipiou.gr/volumes/2011/VOLUME%2002_11/VA_OP_3_10_02_11.pdf
_________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΤΡΙΤΗ 29/10/2013
1) ΓΝΩΡΙΜΙΑ
2) ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT
3) ΟΔΗΓΙΕΣ
4) ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Πάτησε εδώ για να συμπληρώσεις το ερωτηματολόγιο
5) ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ
_________________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 4/11/2013
1) ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ  
___________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 11/11/2013
Διάλεξη για τον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης του ομαδικού και ατομικού portfolio.
___________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 18/11/2013
1) Οι ομάδες θα συζητήσουν και θα καταγράψουν δικά τους υποθέματα.

2) Μετά από συζήτηση και συνεργασία θα δοθεί σε κάθε Ομάδα το υπόθεμα (ερευνητικό ερώτημα) με το οποίο θα ασχοληθεί.
Υπόθεμα 1: Cyber Bullying και Facebook
- Συλλογή πηγών για ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Επιλογή των σημαντικότερων πληροφοριών
- Ηλεκτρονική καταγραφή
- Δημιουργία ερωτηματολογίων με σκοπό των εντοπισμό στατιστικών αποτελεσμάτων για τη χρήση Facebook στους εφήβους ως έργαλείου εκφοβισμού (πλήθος θυμάτων, τρόπος αντιμετώπισης, αποτέλεσμα)
- Πρόταση πως προφυλάσσεται ο έφηβος από την ανόρθοδοξη χρήση του Facebook
- Δημιουργία ψηφιακής παρουσίασης
Υπόθεμα 2: Δυνατότητες Facebook
- Καταγραφή ιστορικής αναδρομής Facebook
- Ενασχόληση και καταγραφή δυνατοτήτων Facebook
- Εντοπισμός των δυνατοτήτων και της χρήσης που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια του εφήβου
- Δημιουργία ψηφιακής παρουσίασης
Υπόθεμα 3: Ποσοτική έρευνα
- Δημιουργία ερωτηματολογίων με σκοπό των εντοπισμό στατιστικών αποτελεσμάτων
για τη χρήση Facebook στους εφήβους (τρόπος χρόνος, συχνότητα)
- Διανομή και συλλογή
- Δημιουργία ψηφιακών ερωτηματολογίων
- Επεξεργασία αποτελεσμάτων
- Ψηφιακή παρουσίαση Αποτελεσμάτων
Υπόθεμα 4: Δημιοουργία Comic
- Έρευνα για ψηφιακά εργαλεία ή αλλό τρόπο δημιουργίας
- Καταγραφή δυνατοτήτων και ευχρηστίας
- Επιλογή εργαλείου
- Πρακτική άσκηση με σχεδιασμό και υλοποίηση μικρής εμβέλειας
- Σχεδιασμός ιδέας με θέμα Facebook και ασφάλεια
- Υπολοίηση Comic

3) Θα τεθούν οι ρόλοι και οι στόχοι σε κάθε ομάδα
(Χρονοπρογραμματισμός, Ομαδικό και Ατομικό Ημερολόγιο)

____________________________________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 24/11/2013
1) Η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει την πρόοδο των εργασιών και θα γίνει αλλαγή ρόλων αν αυτό κριθεί απαραίτητο.
ΟΜΑΔΑ 1: Ζοφώλη, Δελαγραμμάτικας (Σ), Μήτρου (ΗΥ), Χατζάτογλου (Γ)
Υπόθεμα 1: Cyber Bullying και Facebook
- Συλλογή πηγών για ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Επιλογή των σημαντικότερων πληροφοριών
ΟΜΑΔΑ 2: Θεοδοσόπουλος (Γ), Δευτερίγος, Χ''νικολάκη (ΗΥ), Συλαίου (Σ)
Υπόθεμα 2: Δυνατότητες Facebook
- Πρόχειρη καταγραφή δυνατοτήτων του Facebook
ΟΜΑΔΑ 3: Οικονομίδης, Παπαθεολόγου (ΗΥ), Κολοκούρη (Γ), Παλόγλου (Σ)
Υπόθεμα 3: Ποσοτική έρευνα
- Συλλογή ερωτήσεων με σκοπό των εντοπισμό στατιστικών αποτελεσμάτων
για τη χρήση Facebook στους εφήβους (τρόπος χρόνος, συχνότητα)
ΟΜΑΔΑ 4: Κωνστάντες (Σ), Μυλωνάς (ΗΥ), Τσενόγλου (Γ), Τσουρουφλής
Υπόθεμα 4: Δημιοουργία Comic
- Έρευνα για ψηφιακά εργαλεία δημιουργίας comic

____________________________________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 2/12/2013
1) Η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει την πρόοδο των εργασιών και θα γίνει αλλαγή ρόλων αν αυτό κριθεί απαραίτητο.
ΟΜΑΔΑ 1: Δελαγραμμάτικας (Σ), Χατζάτογλου (Γ), Μήτρου (ΗΥ), Ζοφώλη
Υπόθεμα 1: Cyber Bullying και Facebook
- Επιλογή, κατηγοριοποίηση και καταγραφή των σημαντικότερων πληροφοριών από έγκυρες πηγές για το cyber bullying και την ασφάλεια του εφήβου στο διαδίκτυο
ΟΜΑΔΑ 2: Θεοδοσόπουλος (Γ), Συλαίου (Σ), Χ''νικολάκη (ΗΥ), Δευτερίγος
Υπόθεμα 2: Δυνατότητες Facebook
- Καταγραφή δυνατοτήτων και πρώτος διαχωρισμός σε αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε θετικό αποτέλεσμα και σε αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε αρνητικά αποτελέσματα για τον έφηβο 
- Συλλογή πληροφοριών από έγκυρες πηγές με σκοπό την ιστορική αναδρομή γαι το Facebook
ΟΜΑΔΑ 3: Παλόγλου (Σ), Κολοκούρη (Γ), Παπαθεολόγου (ΗΥ),Οικονομίδης,
Υπόθεμα 3: Ποσοτική έρευνα
- Καταγραφή ερωτήσεων και δημιουργία ερωτηματολογίου για τη χρήση του Facebook από τους εφήβους (τρόπος χρόνος, συχνότητα κλπ)
ΟΜΑΔΑ 4: Κωνστάντες (Σ), Τσενόγλου (Γ), Μυλωνάς (ΗΥ), Τσουρουφλής

Υπόθεμα 4: Δημιοουργία Comic
- Καταγραφή των εργαλείων και των δυνατοτήτων τους σε πίνακα ώστε να φαίνεται γιατί επέλεξε η ομάδα το στγκεκριμένο εργαλείο για να δημιουργήσει το comic
- Σχεδιασμός αρχικής ιδέας - προτύπου για το περιεχόμενο του comic
- παραδείγματα comic

_________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 9 και16/12/2013
1) Η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει την πρόοδο των εργασιών και θα γίνει αλλαγή ρόλων αν αυτό κριθεί απαραίτητο.


ΟΜΑΔΑ 1: Δελαγραμμάτικας (Σ), Χατζάτογλου (Γ), Μήτρου (ΗΥ), Ζοφώλη
Υπόθεμα 1: Cyber Bullying και Facebook
- Επιλογή, κατηγοριοποίηση και καταγραφή των σημαντικότερων πληροφοριών από έγκυρες πηγές για το cyber bullying και την ασφάλεια του εφήβου στο διαδίκτυο (Ηλεκτρονικό αρχείο)
Για επόμενες εβδομάδες:
Καταγεγραμμένα σενάρια εκφοβισμού (πίνακας με στήλες: Πρόβλημα, Ρόλοι, αντιμετώπιση, αποτέλεσμα)
- Ερωτηματολόγιο για τη χρήση Facebook ως εργαλείο Cyber bullying.
- Συλλογή, μελέτη, καταγραφή στοιχείων.
- Ψηφιακή παρουσίαση

ΟΜΑΔΑ 2: Θεοδοσόπουλος (Γ), Συλαίου (Σ), Χ''νικολάκη (ΗΥ), Δευτερίγος
Υπόθεμα 2: Δυνατότητες Facebook
- Καταγραφή δυνατοτήτων και πρώτος διαχωρισμός σε αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε θετικό αποτέλεσμα και σε αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε αρνητικά αποτελέσματα για τον έφηβο 
- Συλλογή πληροφοριών από έγκυρες πηγές με σκοπό την ιστορική αναδρομή και το Facebook.

Για επόμενες εβδομάδες:
- Καταγραφή πιθανών σεναρίων χρήσης δυνατοτήτων με θετικά και αρνητικά αποτελέσματα.
- Ψηφιακή παρουσίαση

ΟΜΑΔΑ 3: Παλόγ
λου (Σ), Κολοκούρη (Γ), Παπαθεολόγου (ΗΥ),Οικονομίδης
Υπόθεμα 3: Ποσοτική έρευνα
- Καταγραφή ερωτήσεων και δημιουργία ερωτηματολογίου για τη χρήση του Facebook από τους εφήβους (τρόπος χρόνος, συχνότητα κλπ)

Για επόμενες εβδομάδες:
- Διανομή ερωτηματολογίων
- Συλλογή, μελέτη, καταγραφή στοιχείων
- Δημιουργία ψηφιακού ερωτηματολογίου
- Συγκέντρωση στοιχείων
- Ψηφιακή παρουσίαση αποτελεσμάτων

ΟΜΑΔΑ 4: Κωνστάντες (Σ), Τσενόγλου (Γ), Μυλωνάς (ΗΥ), Τσουρουφλής

Υπόθεμα 4: Δημιοουργία Comic
- Καταγραφή των εργαλείων και των δυνατοτήτων τους σε πίνακα ώστε να φαίνεται γιατί επέλεξε η ομάδα το συγκεκριμένο εργαλείο για να δημιουργήσει το comic
- Σχεδιασμός αρχικής ιδέας - προτύπου για το περιεχόμενο του comic
- παραδείγματα comic
Για επόμενε εβδομάδες:
- Το comic σε εξέλιξη
- Παρουσίαση


Επίσης όλες οι ομάδες θα μελετήσουν όλες τις διαθέσιμες πηγές που παραθέτονται από το μάθημα αυτό.

________________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 16/12/2013
Διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω βοήθημα (αρχείο) για τη συγγραφή ερευνητικών εργασιών, ώστε να καταγράψετε τις πληροφορίες που έχετε συλλέξει για την υποενότητα που αντιστοιχεί στην ομάδα σας:
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΑΡΧΕΙΟ)
Εδώ θα βρεις αναλυτικές ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ PROJECT
_________________________________________________________
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 13/1/2014

ΟΜΑΔΑ 1: Δελαγραμμάτικας (Σ)Χατζάτογλου (Γ)Μήτρου (ΗΥ), Ζοφώλη
Υπόθεμα 1: Cyber Bullying και Facebook

ΠΗΓΕΣ:
Νέες πηγές για μελέτη 28/12/2013
Social Media - Relationship
Social Media is changing your relationships
Teens and their digital life
ΛΕΚΤΙΚΗ Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ
ANNIMATION:Η νυφίτσα που καταπολεμά την απάτη
Σχολική βία
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ - VIDEO από μαθητές
VIDEO από μαθητές για Σχολικό Εκφοβισμό
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ από το SCH
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Σώσε το Μήτσο

ΟΜΑΔΑ 2: Θεοδοσόπουλος (Γ), Συλαίου (Σ), Χ''νικολάκη (ΗΥ), Δευτερίγος
Υπόθεμα 2: Δυνατότητες Facebook

ΠΗΓΕΣ:
Νέες πηγές για μελέτη 28/12/2013
Social Media - Relationship
Social Media is changing your relationships
Teens and their digital life
Ιστορική αναδρομή Facebook
Mark Zuckerberg (Facebook) Dailymotion
Facebook Data Center
Το Facebook παρακολουθεί το ποντίκι σου
Αποτέλεσματα αναζήτησης για: Έρευνες για τους εφήβους και το Facebook
Το κουτί της Πανδώρας: Facebook
Facebook: Κάποιος σας κλέβει το προφίλ 

ΟΜΑΔΑ 3: Παλόγλου (Σ), Κολοκούρη (Γ), Παπαθεολόγου (ΗΥ),Οικονομίδης,
Υπόθεμα 3: Ποσοτική έρευνα
ΠΗΓΕΣ:
Νέες πηγές για μελέτη 28/12/2013
Social Media - Relationship
Social Media is changing your relationships
Teens and their digital life
ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εταιρεία μελέτης για τον εθισμό στο διαδίκτυο
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (Europe's Antibullying Campaign)
CYBER BULLYING
Στατιτικά χρήσης διαδικτύου
Οι κίνδυνοι στο Internet (Νέοι φάκελοι)

ΟΜΑΔΑ 4: Κωνστάντες (Σ), Τσενόγλου (Γ), Μυλωνάς (ΗΥ), Τσουρουφλής
Υπόθεμα 4: Δημιοουργία Comic
ΕΡΓΑΛΕΙΑ:
Νέες πηγές για μελέτη 28/12/2013
Social Media - Relationship
Social Media is changing your relationships
Teens and their digital life
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ - VIDEO από μαθητές
VIDEO από μαθητές για Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ με αντιρατσιστικό θέμα (παράδειγμα)
Σποτάκι για: Σχολικά Παράσιτα
Video tutorial για το εργαλείο Stykz
Ναι στην Επικοινωνία Όχι στη Λεκτική Βία
Όχι στη Βία στα σχολεία

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 20/1/2014
1) ΚΕΙΜΕΝΟ
Εξώφυλλο της Ερευνητικής Εργασίας: "FACEBOOK, ένας ασφαλής χώρος έκφρασης;"

Περίληψη και Λέξεις κλειδιά

Περιεχόμενα

Πρόλογος

Κύριο μέρος εργασίας

Ενότητα 1 -. Cyber Bullying και Facebook
ΟΜΑΔΑ 1: Δελαγραμμάτικας (Σ), Χατζάτογλου (Γ), Μήτρου (ΗΥ), Ζοφώλη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: <Τι έκανε αυτή η ομάδα σε γενικές γραμμές:>
- Επιλογή, κατηγοριοποίηση και καταγραφή των σημαντικότερων πληροφοριών από έγκυρες πηγές για το cyber bullying και την ασφάλεια του εφήβου στο διαδίκτυο
- Καταγεγραμμένα σενάρια εκφοβισμού (πίνακας με στήλες: Πρόβλημα, Ρόλοι, Aντιμετώπιση, Aποτέλεσμα)
- Συλλογή, μελέτη, καταγραφή στοιχείων.
- Ψηφιακή παρουσίαση

Ενότητα 2 - Δυνατότητες Facebook
ΟΜΑΔΑ 2: Θεοδοσόπουλος (Γ), Συλαίου (Σ), Χ''νικολάκη (ΗΥ), Δευτερίγος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: <Τι έκανε αυτή η ομάδα σε γενικές γραμμές>
 - Καταγραφή δυνατοτήτων και πρώτος διαχωρισμός σε αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε θετικό αποτέλεσμα και σε αυτές που μπορούν να οδηγήσουν σε αρνητικά αποτελέσματα για τον έφηβο
- Συλλογή πληροφοριών από έγκυρες πηγές με σκοπό την ιστορική αναδρομή και το Facebook.
- Καταγραφή πιθανών σεναρίων χρήσης δυνατοτήτων με θετικά και αρνητικά αποτελέσματα.
- Ψηφιακή παρουσίαση

Ενότητα 3 - Ποσοτική έρευνα
ΟΜΑΔΑ 3: Παλόγλου (Σ), Κολοκούρη (Γ), Παπαθεολόγου (ΗΥ),Οικονομίδης,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: <Τι έκανε αυτή η ομάδα σε γενικές γραμμές>
- Καταγραφή ερωτήσεων και δημιουργία ερωτηματολογίου για τη χρήση του Facebook από τους εφήβους (τρόπος χρόνος, συχνότητα κλπ)
- Διανομή ερωτηματολογίων
- Συλλογή, μελέτη, καταγραφή στοιχείων
- Δημιουργία ψηφιακού ερωτηματολογίου
- Συγκέντρωση στοιχείων
- Ψηφιακή παρουσίαση αποτελεσμάτων
Μεθοδολογία - Χρήση ερωτηματολογίων
<Θα βάλεις το ερωτηματολόγιο που έφτιαξε η ομάδα και το σκοπό του, θα χρησιμοποιήσεις αυτό που σας ζήτησα να συμπληρώσετε>

Ενότητα 4 - Δημιοουργία Comic
ΟΜΑΔΑ 4: Κωνστάντες (Σ), Τσενόγλου (Γ), Μυλωνάς (ΗΥ), Τσουρουφλής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: <Τι έκανε αυτή η ομάδα σε γενικές γραμμές>
- Καταγραφή των εργαλείων και των δυνατοτήτων τους σε πίνακα ώστε να φαίνεται γιατί επέλεξε η oμάδα το συγκεκριμένο εργαλείο για να δημιουργήσει το comic
- Σχεδιασμός αρχικής ιδέας - προτύπου για το περιεχόμενο του comic
- Το comic σε εξέλιξη
- Παρουσίαση + Μήνυμα "Το Facebook είναι ένα βασικό εργαλείο διαμοιρασμού ιδεών και γνώσης"

Συμπεράσματα
<Θα αναφέρεις τα αποτελέσματα από τα ερωτηματολόγια>

Επίλογος
Βιβλιογραφία
Παράρτημα - Ερωτηματολόγιo και απαντήσεις

2) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΑΣ
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο εργαλείο επιθυμείς (power point, open office presentation, prezi...).


Μερικές ακόμη οδηγίες (Power Point):
1) Για να προσθέσετε κίνηση στις διαφάνειες και στους τίτλους, επιλέξτε από το menu:
- Προβολή παρουσίασης
και στη συνέχεια
- Συνδυασμοί κίνησης ή
- Προσαρμογή κίνησης ή
- Τρόποι εναλλαγής διαφάνειας.
Δουλέψτε πάνω στις επιλογές, δοκιμάστε τις και κατόπιν επιλέξτε αυτήν που θεωρείται πιο κατάλληλη.
2) Για να προσθέσετε χρώμα στις διαφάνειες, επιλέξτε από το menu:
- Μορφή
και στη συνέχεια
- Φόντο Διαφάνειας και
- Γέμισμα Φόντου και
πατήστε πάνω στο κουμπί ανάδυσης menu (κουμπάκι με τρίγωνο) για να εμφανιστεί η επιλογή
- Εφέ γεμίσματος
Δουλέψτε πάνω στις επιλογές, δοκιμάστε τις και κατόπιν επιλέξτε αυτήν που θεωρείται πιο κατάλληλη.
Συμβουλή: Σε κάθε επιλογή που θέλετε να αναιρέσετε πατήστε undo.


ΑΛΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ:
http://prezi.com/
http://www.vuvox.com/create

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 27/1/2014__________________
Τη Δευτέρα, πρέπει να έχετε έτοιμους
- τους ατομικούς φακέλους με το
- ημερολόγιο και με
- ότι έχετε κάνει μέχρι τώρα ο καθένας (εκτυπωμένο...π.χ: ερωτηματολόγια και αποτελέσματα, comic, πίνακες με πληροφορίες όπου έχω ζητήσει...).

Επίσης έτοιμο
- τον ομαδικό φάκελο,
- το κείμενο της εργασίας σύμφωνα με το πρότυπο που σας έχω διαθέσιμο και
- τις παρουσιάσεις από τις ομάδες που δεν τις έχουν κάνει.

Παρουσιάσεις Projects
_______________________________________________



ΓΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΑΡΧΕΙΟ)
Χρονόμετρο
__________________________________________________________

Διεθνής συμμαχία για τα δικαιώματα του παιδιού στο Διαδίκτυο
Αγαπητές/οί εκπαιδευτικοί,
Μέχρι στιγμής, περισσότερα από 900 άτομα έχουν υπογράψει με το e-mail τους στη διεθνή συμμαχία για τα δικαιώματα του παιδιού στο Διαδίκτυο (από 13/9/2013 που ξεκίνησε η εκστρατεία).
Με τη δική σας συνεισφορά, ας προσπαθήσουμε να φτάσουμε τους 2000 έως 4 Δεκεμβρίου 2013.
Αυτό που όλοι μαζί από κοινού απαιτούμε ως χρήστες από την εταιρεία Facebook είναι να σεβαστεί τα δικαιώματα των παιδιών:
1. Να σταματήσει να έχει εξ αρχής τα προφίλ των χρηστών δημόσια γιατί με τον τρόπο αυτό θέτει σε κίνδυνο τα παιδιά που γίνονται χρήστες.
2. Να σεβαστεί την υποχρέωσή της απέναντι στον νόμο και να ταυτοποιεί τους χρήστες με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκλείει παιδιά κάτω από τα 13 έτη.
Μπορείτε να μοιραστείτε απευθείας το σύνδεσμο https://secure.avaaz.org/en/petition/Alliance_for_childrens_online_rights/μέσω e-mail ή από τα πιο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook ή Twitter.
 Περισσότερες λεπτομέρειες:http://internet-safety.sch.gr/index.php/component/k2/item/249-allvsfb2
 Επίσης, ως 31/10/2013, καταληκτική ημερομηνία διαγωνισμού "Καλύτερο περιεχόμενο για παιδιά" : http://internet-safety.sch.gr/index.php/articles/teach/item/228-cont2013
Με εκτίμηση,
Ενημερωτικός κόμβος για την
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
http://internet-safety.sch.gr
___________________________________________________________
ΠΗΓΕΣ και ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Hacking
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ANNIMATION (Xtranormal)
_____________________________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
1) Educartoon Πληροφορίες

2) Αντιρατσιστικό video
Σας ενημερώνουμε ότι το πιλοτικό πρόγραμμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Δημοκρατία σε Δράση », το οποίο υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο της Ευρώπης έχει ανακοινώσει έναν διαγωνισμό κόμικ σχετικά με τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο , ανοικτό για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. (http://www.coe.int/t/dg4/education/pestalozzi/home/default_en.asp)

3) Η ώρα του κώδικα 2
_________________________________________________________http://www.nomika-epilekta.gr/arthra/koinonika-arthra/ilektroniko-egklima-pornografia-anilikon-kai-diokseis